740. To jsou piloti?

09.07.2015 21:00

Armádní piloti mají povinnou lékařskou prohlídku. Přijde na řadu první, svlékne se, doktor ho prohlédne a zarazí se u jeho mozolnatých rukou. "To víte, pane doktore, lítám s nákladním letadlem a dost často jdu pomoct s nakládáním a vykládáním klukům na zemi." 
Pak přijde na řadu druhý. Doktor ho prohlédne a zjistí, že pilot má vyrážku na zadnici. "No, já létám u vládní letky, takže většinu času strávím sezením na zadku a někdy se z toho prostě osypu."
Nakonec přijde třetí, stíhací pilot. Doktor ho prohlédne a zjistí, že má na hrudi obrovskou modřinu. "Prosímvás, odkud to máte? Tohle jsem ještě neviděl, a to už jsem tu měl vaše kolegy piloty od dopravního letectva." 
"To jsou podle vás piloti?" zatváří se stíhač se zatváří pohrdavě a začne se mlátit do hrudi: "JÁ jsem pilot!!!"