971-980.

12.10.2018 21:32

971. Víte, proč jsou v letadle kyslíkové masky?
Aby cestující neviděli tu hrůzu ve tvářích ostatních.

972. Jako malého kluka mě zajímalo, jak je možné, že letadla létají. Tak jsem se stal leteckým technikem. Dneska už vím, jak to v letectví funguje. Teď mě zajímá, jak je možné, že ta letadla nepadají.

973. Přijde pán na letišti na oddělení reklamací a hlásí, že se mu ztratilo zavazadlo. "Nebojte, vypátráme ho, už jsem to dělal mnohokrát. Jen s vámi vyplním tenhle formulář. Takže za prvé, vaše letadlo přistálo?"

974. Reklamní slogan:
Máte strach, že zemřete o samotě? Poleťte s naší leteckou společností!

975. Letí dvě blondýnky v letadle. Jedna povídá: "Já se bojím. Co když to s námi spadne?"
Druhá jí povídá: "To je blbost. Už jsem letěla mockrát a nikdy to nespadlo!"

976. Letadlo se řítí k zemi. Mezi cestujícími je panika, až na jednu paní, která naprosto klidně a smířeně sedí na svém místě. Spolucestující se jí v naději ptá: "Vy myslíte, že se zachráníme?"
"Ne, ne. Nejspíš zemřeme."
"A jak můžete být tak klidná?"
"Počítala jsem s tím, že se to jednou stane. Létám často, můj zeť mě nemá rád a vždycky měl v životě obrovskou kliku."

977. Mladá, zaučující se vojenská dispečerka navádí letadlo na cvičném letu, ale jak je nervózní, zapomene na správnou terminologii. "Jé, vy se mi dostáváte do... do zakázané oblasti!"
Pilot: "Jupííí!"

978. Před vzletem letadla Aeroflotu se kapitán dostal do obtížné situace: buď nechá toho agresivního opilce vyvést z letadla, nebo bude mít druhého pilota.

979. Uprostřed letu se najednou pilot dá do šíleného smíchu. Letuška, která právě přinesla kafe, se ptá, co se stalo?
"Ale, představil jsem si tu paniku v blázinci potom, co zjistili, že jsem utekl..."


980. Do letadla nastoupí pán s malou holčičkou, která očividně letí poprvé. Když se letadlo odlepí od země, holčička nadšeně zakřičí: "Koukej, tati, země pod náma spadla dolů!"