661. Co se ti stalo?

12.11.2014 21:00

Postaví takhle Rusové za války v poušti kulometné hnízdo a dají do něj vojáka na hlídání. Za tři dny přijdou, najdou hnízdo v troskách a voják nikde. Od hnízda ale vedou cikcak stopy, tak po nich jdou a na konci najdou vojáka. Celý od krve, zuby pryč, samá modřina, sotva se vleče, ale žije.
"Co se stalo?" ptají se ho.
"No přiletěl Němec se Štukou a začal na mě útočit. Já po něm pálil, co to šlo, on hodil bombu, já viděl, že to jde přesně na mě, tak jsem zdrhnul z hnízda. Hnízdo na cucky, ale mně se nic nestalo. On na mě začal dělat nálety tam a zpátky, střílel z kulometu jak o život, ale já kličkoval a ani jednou mě netrefil. Pak mu došly náboje."
"No dobře, ale co tě takhle zřídilo?"
"No jak byl nasranej, tak přistál támhle za tou dunou, došel ke mně a rozmlátil mi hubu!"