588. Problém s pejskem

20.04.2014 21:00

Do letadla nastoupí stará dáma s přepravkou pro psa. "Paní, je mi to moc líto, ale na palubě nesmíme přepravovat zvířata," zastaví ji letuška. "Budeme ho muset dát do zavazadlového prostoru. Slibuji vám ale, že se postarám, aby měl co nejklidnější místo a po příletu vám ho zase předám." 
Dáma neochotně souhlasí, letuška přepravku přenese do zavazadlového prostoru a udělá vše, jak slíbila. Po příletu ji spěchá vyzvednout a když chce pejska zkontrolovat, s hrůzou zjistí, že je po něm. "To té staré paní nemůžu říct," vyděsí se, požádá zaměstnance u zavazadel, aby paní kvůli nějaké banalitě zdržel a sama skočí do taxíku a jede do města. Ve zverimexu sežene pejska stejné rasy, velikosti, stáří a barvy a spěchá zpět na letiště. Když konečně staré dámě předá přepravku, paní nakoukne dovnitř a vyděsí se: "Ale tohle není můj Jack!" 
"Určitě je to on, milá paní," ujišťuje ji letuška. "Podívejte, jak je rád, že vás zase vidí!" 
"To nemůže být můj Jack," trvá na svém dáma. "Můj Jack včera pošel a já ho jen chtěla zakopat doma na zahradě!"