420. Co mám dělat?

19.05.2013 21:00

Pilot-žák se připravuje ke startu na malém sportovním letišti, když najednou z nedalekého lesa vyběhne jelen... a vběhne přímo na travnatou ranvej, kde se zastaví, stojí a jen drze kouká na letadlo. 

Věž: "Cessna 152, vzlet povolen."

Pilot-žák nešťastně kouká na zvíře na ranveji: "Pane instruktore, co mám dělat, co mám dělat?" 

Instruktor: "Zkuste něco vymyslet." 

Pilot chvíli přemýšlí. "Třeba... bych k němu mohl popojet, třeba uteče?" 

"Perfektní nápad." 

Letadlo se pomalu rozjede směrem k jelenovi, ale zvíře má pro strach uděláno a dál jen čumí.

Pilot-žák:"Co mám dělat, co mám dělat?" 

Instruktor: "Zkuste přijít na něco dalšího." 

Pilot dál přemýšlí. "Třeba... bych to měl říct věži?" 

Instruktor: "Perfektní nápad."

Pilot-žák: "Věži, nemůžeme odstartovat, na dráze je jelen." 

Věž: "Rozumím. Vyčkávejte na prahu dráhy. JELEN 123, máte povolení k okamžitému vzletu!" 

Chvíli se nic neděje, ale pak se zvíře konečně uvolí a odběhne. 

Věž: "Cessno 152, máte povolení ke vzletu. Pozor na turbulence za startujícím jelenem!"