210. Celý život jsem si myslel, že jsem pilot

24.03.2012 21:00

V plné kavárně sedí postarší pilot. Na sobě kapitánskou uniformu, na stole čepici, popíjí si kafe. Přisedne si k němu krásná mladá žena. Chvíli ho pozoruje a pak se ptá: "Vy jste doopravdy pilot?" 

"No, celý život jsem strávil ve vzduchu. Začal jsem na kluzácích, pak jsem létal na malých letadlech, ve válce jsem se naučil létat s B-59, létal jsem v Koreji. Potom jsem šel k aeroliniím, stal jsem se kapitánem a ještě později instruktorem. Létal jsem se spoustou letadel, naučil jsem létat desítky dalších pilotů a tisíce lidí jsem přepravil. Takže ano, myslím, že jsem pilot. A co jste vy?" zeptá se pilot ze slušnosti.

"Já jsem lesba. Ráno vstanu, myslím na nahé dívky. Jdu do práce, ale myslím při tom na nahé dívky. Večer se dívám na televizi, ale myslím na nahé dívky. A v noci se mi zdá o nahých dívkách." 

Mladá žena rychle dopije svoje kafe a odejde. K pilotovi si přisedne mladík. "Páni, vy jste fakt pilot?" 

"Mladý muži, celý život jsem si myslel, že jsem pilot, ale právě jsem zjistil, že jsem lesba."