204. Tak to jsem nečekal...

12.03.2012 21:00

Ministr obrany je pozván na zkoušku nového prototypu stíhačky. Jelikož ministr nikdy předtím takovým letadlem neletěl, upozorní nadřízení pilota, ať tomu let přizpůsobí. Vzlétnou, ale pilot chce ukázat, co dovede. Nechá stroj přejít do vývrtky a pak ji mistrovsky vybere. 

Ministr: „No to jsem čekal."

Pilot si pomyslí: „Nikdy neletěl pořádným letadlem a čekal tohle? Divné..."

Za chvíli udělá výkrut a ministr znovu: „To jsem taky čekal.“

Pilot si zase myslí svoje a na závěr letu přemet, takže letadlo chvíli letí vzhůru nohama.

Ministr: „Tak tohle jsem ale nečekal…“

Po přistání se ho pilot ptá, co těmi komentáři myslel. Ministr odpoví: „To, že se při vývrtce pochčiju, to jsem čekal. Že se při výkrutu poseru, s tím jsem taky počítal. Ale že mi při tom přemetu všechno nateče do helmy, to mě vážně nenapadlo!“