202. Tři padáky pro čtyři lidi

08.03.2012 21:00

Letí malé letadlo a v něm se nějakou náhodou sešli George Bush, Bill Gates, papež a chlapeček. Najednou se letadýlko začne otřásat a klesat, evidentně má poruchu. Otevřou se dveře kabiny, pilot jim sdělí, že je zle, letadlo jde dolů a jedinou šancí na přežití je vyskočit s padákem, dodá, že padáky jsou bohužel jen pro tři, popřeje jim hodně štěstí a hup, a je pryč. 

Zbylí čtyři chvíli koukají na sebe a na hromádku batohů s padáky, pak Gates jeden sebere: „Nemůžu prostě nechat největší, nejúspěšnější a nejdůležitější podnik na světě bez šéfa… chápete mou situaci, že ano…“ Hup, je taky pryč. 

Bush s omluvným pohledem vezme druhý… „Jsem prezidentem největší světové velmoci, mám odpovědnost vůči americkému lidu i vůči všem našim spojencům… jistě rozumíte, že prostě nemůžu jen tak umřít…“ a hup, je fuč. 

Papež se zadívá na chlapečka a říká: „Hochu, ty jsi mladý. Máš před sebou celý život, já maximálně pár let. Bůh už se o mne postará…Vezmi si ten padák a skoč.“ 

Chlapeček se usměje a odpoví: „Otče, zachráníme se oba. Pan prezident si místo padáku vzal můj školní batoh…“